adsense link 728px X 15px

Online Business με 200 φυσικά προϊόντα και Αλόη Βέρα σε 142 χώρες!!! Αν θέλετε να δείτε το Marketing Plan πατήστε εδώ......

ΜΕ ΤΗΝ FLP ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!


Η Forever έχει δώσει την ευκαιρία σε εκατομμύρια ανθρώπους σε 140 χώρες, να κάνουν πραγματικότητα τα όνειρα τους. Έτσι γίνεται και με εμένα. Ξεκινήσα την δική μου επιχείρηση με την Forever θέλοντας μια καλύτερη ποιότητα ζωής και εργασίας από αυτή που ήδη είχα, καλύτερη υγεία και ευεξία και ένα περιβάλλον με αισιοδοξία για τη ζωή και ευχάριστους ανθρώπους. Και έτσι συμβαίνει. Η Forever έδωσε πραγματικά αυτή την ευκαιρία να μοιραστώ με άλλους ανθρώπους ένα σπουδαίο επιχειρηματικό μοντέλο μερικής απασχόλησης και υπέροχα προϊόντα. Αποκτώ όλο και μεγαλύτερο μερίδιο στην οικονομική μου ανεξαρτησία, και απολαμβάνω καλύτερη υγεία και ευεξία. Eάν και εσάς σας απασχολούν τα ίδια πράγματα- η υγεία σας και το οικονομικό σας αύριο- τότε η Forever είναι το κατάλληλο μέρος και για εσάς.
Γιατί Forever Living Products;
Είναι μια πολυεθνική που μου δίνει την ευκαιρία να μάθω πολλά πράγματα για το διεθνές εμπόριο  και marketing, καθώς και για την αποτελεσματική διαχείριση των ανθρώπινων πόρων, το σημαντικότερο κεφάλαιο μιας σύγχρονης ανταγωνιστικής επιχείρησης.
  • Δεν δουλεύω για κάποιον τυχαίο επιχειρηματία που το μεσημέρι θα μου λέει «μαύρο» και το βράδυ «άσπρο», ανάλογα τις διαθέσεις του. Αντίθετα συνεργάζομαι ισότιμα και δημιουργικά με έναν αυτοδημιούργητο επιχειρηματία που ενεργώντας έξυπνα και για τους δυό μας, έθεσε στην διάθεση μου τους πόρους και την δομή της δικής του επιχείρησης, να τα χρησιμοποιήσω με τις δικές μου ιδέες, για το αμοιβαίο μας καλό .
  • Δεν κινδυνεύω να χάσω την θέση μου ,είναι η πιο αξιοκρατικά οργανωμένη και διοικούμενη επιχείρηση που συνάντησα ως τώρα.
  • Έχω στην διάθεση μου ένα αλάνθαστο σύστημα να αξιολογώ την απόδοση του καθενός από τα άτομα που θα επιλέξω να συνεργαστώ και να μην έχω πρόβλημα κανένα, αντίθετα καθένας αμείβεται όσο αξίζει απόλυτα και δίκαια.
  • Μου δίνει την ευκαιρία να εκπαιδεύομαι για όλη την ζωή μου σε τομείς που με ενδιαφέρουν και θέτει στην διάθεση μου τα νεώτερα μέσα.
  • Μου δίνει την ευκαιρία να έχω διεθνή παρουσία σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου, χωρίς να χρειάζεται να επενδύσω κεφάλαια για υποδομές που ήδη υπάρχουν, ούτε να κάνω εξαγωγές από την χώρα διαμονής μου.
  • Με πληρώνει πολύ καλά , για τα επιτυχημένα αποτελέσματα που κατορθώνω με δική μου ευθύνη, πρωτοβουλία και προσπάθεια
  • Μου προσφέρει ικανοποίηση στην εργασία μου και πολύ μεγάλη δυνατότητα να εξελιχτώ και να κάνω ακόμη και διεθνή καριέρα σαν Manager της.
  • Δεν μου ζήτησε κανείς να διαθέσω σημαντικά κεφάλαια για να ξεκινήσω την δραστηριότητα μου, ούτε πήρα κανένα άλλο ρίσκο στο ξεκίνημα μου, είχα κάτι ήδη δοκιμασμένο με επιτυχία στις διεθνείς αγορές.
  • Δεν με δεσμεύει τίποτα με αυτή μου την επιχειρηματική ενασχόληση απέναντι στην εταιρεία, πέρα από τους κανόνες της πολιτικής της , αντίθετα έχω την ελευθερία να ασχοληθώ παράλληλα και με οτιδήποτε άλλο θελήσω, χρηματοδοτώντας το με τα κέρδη μου και χρησιμοποιώντας την εμπειρία που απόκτησα για να φτάσω κι εκεί την επιτυχία που επιθυμώ.
Περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία μας και την επιχείρηση μου είναι διαθέσιμες για όλους τους ενδιαφερόμενους όπου κι αν βρίσκονται, 24 ώρες στους συνδέσμους που παραθέτω παραπλεύρως καθώς και το βίντεο που θα σας δώσει μερικές πρώτες πληροφορίες.

Comments :

0 σχόλια to “ΜΕ ΤΗΝ FLP ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!”
 

Διαδίκτυο-η δύναμη του αύριο

Δείτε Περισσότερα
Σήμερα οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο αναπτύσσονται συνεχώς με αποτέλεσμα την δημιουργία της μεγαλύτερης επιχειρηματικής ευκαιρίας στην ιστορία. Το INTERNET δημιουργεί την μεγαλύτερη επιχειρηματική ευκαιρία στην ιστορία.[.......]

Marketing -Με την FLP για επιτυχία

Δείτε Περισσότερα
Η Forever έδωσε πραγματικά αυτή την ευκαιρία να μοιραστώ με άλλους ανθρώπους ένα σπουδαίο επιχειρηματικό μοντέλο και υπέροχα προϊόντα.[....]

Άρθρα Προϊόντων και Marketing

Για προϊόντα Αλόης Βέρα ....& Για το online-marketing της Forever Δείτε τα άρθρα για Forever

Μια γνωριμία με την αυθεντική Αλόη

Δείτε Περισσότερα
Η Forever έχει γίνει συνώνυμο με την Αλόη Βέρα ,μιας και βρίσκεται στην αγορά απο το 1978 και είναι πλέον ο μεγαλύτερος παραγωγός, καλλιεργητής και διανομέας Αλόης Βέρα και προϊόντων της στον κόσμο κατέχοντας το 80% της αγοράς. [.......]